نتایج جستجو برای عبارت :

youtube.comwatchvrQ\-WN2nUlmg__media__tinnainfinitydress.comtrigger.phpr_we.riseup.netkiboeclipseprogramstart\-small\-business\-start\-ups\-with\-effective\-ways

ششمین جلسه از دور پنجم جلسات هماهنگی خدمتگزاران OT نمایندگی‌های اصفهان، نمایندگی شهرکرد، لژیون میبد یزد، گلپایگان و نجف آباد با دستور جلسه "آداب و معاشرت" با نگهبانی مسافر امین و استادی مسافر مجتبی و دبیری مسافر سینا در مورخ 98/10/5 در نمایندگی شیخ بهایی راس ساعت 14  آغاز بکار نمود.ادب از نظر آقای مهندس خیلی با اهمیت است که همیشه در سی‌دی های خودشان اشاره می‌کنند که یک هروئینی با ادب بهتر از یک سفر
دومین جلسه از دور ششم جلسات هماهنگی خدمتگزاران OT نمایندگی‌های اصفهان،  نمایندگی شهرکرد، نیک آباد، لژیون میبد یزد، گلپایگان و نجف آباد  با دستور جلسه "  از فرمانبرداری تا فرماندهی "  با نگهبانی مسافر محمد و استادی مسافر عمران و دبیری مسافر بشیر در مورخ 99/02/25 در نمایندگی شیخ بهایی راس ساعت 13/15  آغاز بکار نمود.
جلسه چهاردهم از دور بیستم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ شعبه امین گلی با استادی کمک راهنمای محترم مسافر علی  و نگهبانی مسافر مجید و دبیری مسافر روح ا. با دستور جلسه  وم ایجاد دانشگاه   » روز پنج شنبه  یکم آبان ماه 99 درساعت 17 شروع به کار نمود.لطفاً به ادامه مطلب مراجعه فرمایید
کارگاه آموزشی مجازی لژیون پانزدهم با نگهبانی و استادی کمک راهنمای محترم همسفر خانم الهام» و دبیری همسفر خانم اعظم» با دستور جلسه قضاوت و جهالت» روز دوشنبه مورخ 6 / 4 / 99 راس ساعت 17:30 آغاز به کار نمود.زمانی که هر کدام از ما بر اثر جهالت به قضاوت مشغول شویم، وارد بازی می شویم که ممکن است کینه، حسادت و منیت را در ما شکل دهد و همان طور که همه می دانیم این خصایص از نیروهای.
پنجمین جلسه از دور پنجم جلسات هماهنگی خدمتگزاران OT نمایندگی‌های اصفهان،  نمایندگی شهرکرد، لژیون میبد یزد، گلپایگان و نجف آباد  با دستور جلسه "  نظم، انضباط و احترام در OT کنگره 60 "  با نگهبانی مسافر امین و استادی مسافر مجید و دبیری مسافر سینا در مورخ 98/08/30 در نمایندگی سلمان فارسی راس ساعت 14  آغاز بکار نمود.احترام دوطرفه است و اگر من احترام گذاشتم 100% طرف مقابل هم به من احترام می‌گذ
 دستور جلسه این هفته: وادی دوم و تاثیر آن روی منبه قلم کمک راهنما مسافر علی اگر امروز دچار افسردگی و استرس و ناامیدی  و احساس بیهودگی می نماییم ؛ باید بدانیم که نقطه مقابل و یا کلید درمان آن حرکت و تجربه کردن در مسیر روشنایی و با امید و امیدواری امکان پذیر می باشند .هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد هیچ کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم.
بیشترین عامل مرگ‌ومیر در جهان مربوط به مصرف سیگار و دخانیات است و مرگ‌ومیر براثر سوءمصرف مواد مخدر و تصادفات با اختلاف کمتر از مصرف دخانیات قرار دارد.مقاله‌ای در باب درمان سیگار (NRT) به قلم مسافر محسن
کلاس آموزش اسکیس ، راندو ، پرسپکتیو ، کروکی و شیت بندی معماریمدرس : مهندس علیجانی (مدرس و مشاور اسکیس ارشد)دوره های آموزش ویژه از مبتدی تا پیشرفته :- آزمون اسکیس کارشناسی ارشد- امتحانات پایان ترم- دانشجویان اعزامی به خارج از کشور- آمادگی آزمون اسکیس تاییدیه برای دانشجویان فارغ التحصیل از خارج کشور- و دانشجویان تغییر رشته ای از سایر رشته ها.- پرسپکتیو ، اسکیس و راندوی سریع به روش ساده- کروکی حرفه ای از ابنیه تاریخی بصورت رنگی و تک رنگتدریس 
دومین جلسه از دوره سی و نهم کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰؛ ویژه همسفران آقا در نمایندگی آکادمی با استادی همسفر علیرضا، نگهبانی همسفر ماجد و دبیری همسفر علی اصغر، با دستور جلسه تعطیلات تابستانی» پنج شنبه نوزدهم تیر ‌ماه سال 99 ساعت 13.30 آغاز به کار کرد.
با حضورمان در کنگره که تنها راه رسیدن به سعادت و خوشبختی است و با دریافت آموزش‌های کنگره و تزکیه و پالایش باروش DST آهسته و با در نظر گرفتن زمان، نم‌نم گره‌های منفی دروغ‌هایمان گشوده می‌شوندبرداشت از سی دی که چی ؟  به قلم مرزبان محترم مسافر مجید رهجوی کمک راهنمای محترم محمدرضا  لژیون مرزبانی 
سایت ویدیویی YouTube یکی از معروف ترین و بزرگترین سایت های پخش کلیپ و فیلم می باشد که کاربران می توانند به صورت آنلاین به دیدن برنامه های مورد علاقه خود بپردازند . این سایت از طریق پلیر مخصوص  خود برنامه ها را پخش می کند و اجازه دانلود فیلم ها و کلیپ ها را به طور مستقیم به کاربران خود نمی دهد . به همین دلیل برنامه های زیادی جهت دانلود مستقیم از این سایت ساخته شده که از معتبرترین آنها می توان به نرم افزار Dentex YouTube Downloader اشاره کرد 
جلسه پنجم از دور بیستم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی امین گلی با استادی کمک راهنمای محترم آقا مجید و نگهبانی  مسافر مجید  و دبیری مسافر حمید با دستور جلسه وادی سیزدهم وتاثیر آن روی من »در روز پنجشنبه در تاریخ 30 مرداد ماه در ساعت ۱۷:۰۰ آغاز کار نمود.لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .
پانزدهمین جلسه از دوره سی و هشتم کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰؛ ویژه همسفران آقا در نمایندگی آکادمی با استادی همسفر مصطفی، نگهبانی همسفر رضا و دبیری همسفر محمد، با دستور جلسه آداب و معاشرت، ادب و بی ادبی، تعادل و بی تعادلی» پنج شنبه پنجم تیر ‌ماه سال 99 ساعت 13.30 آغاز به کار کرد.
اولین جلسه از دوره سی و نهم کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰؛ ویژه همسفران آقا در نمایندگی آکادمی با استادی همسفر رضا، نگهبانی همسفر ماجد و دبیری همسفر علی اصغر، با دستور جلسه حرمت کنگره 60، چرا رابطه مالی و کاری در کنگره 60 ممنوع است» پنج شنبه دوازدهم تیر ‌ماه سال 99 ساعت 13.30 آغاز به کار کرد.
قابل توجه ایجنت‌ها و راهنمایان نمایندگی‌های كل كشور:احتراما به اطلاع می‌رساند، با توجه به اتمام داروی OT مصرفى رهجویان سفر اول، و وم مراجعه به نمایندگی‌ها جهت دریافت نامه شربت، در روزهای آینده؛
اولین جلسه از دور ششم جلسات هماهنگی خدمتگزاران OT نمایندگی‌های اصفهان،  نمایندگی شهرکرد، نیک آباد، لژیون میبد یزد، گلپایگان و نجف آباد  با دستور جلسه "  اهمیت خدمت در جایگاه های OT "  با نگهبانی مسافر محمد و استادی مسافر امیر و دبیری مسافر بشیر در مورخ 98/11/24 در نمایندگی میرداماد راس ساعت 14  آغاز بکار نمود.در قسمت OT خدمت ما هرکدامجایگاه خودش را دارد و من نمی‌توانم بگویم که این جایگاه ک
جلسه سیزدهم از دور بیستم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ شعبه امین گلی با استادی کمک راهنمای محترم آقابهزاد  و نگهبانی مسافر مجید و دبیری مسافر روح ا. با دستور جلسه " هفته ایجنت و مرزبانی   " روز سه شنبه 24 مهر ماه 99 درساعت 17 شروع به کار نمودلطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .
سیزدهمین جلسه از دوره سی و هشتم کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰؛ ویژه همسفران آقا در نمایندگی آکادمی با استادی مسافر محسن، نگهبانی همسفر رضا و دبیری همسفر محمد، با دستور جلسه در کنگره 60 چگونه قدردانی میکنیم؟» پنج شنبه بیست و دوم خرداد ‌ماه سال 99 ساعت 13.30 آغاز به کار کرد.
در خدمت آقای حسین نایبی یکی از اعضا لژیون سردار بودیم و با ایشان گفت‌وگویی داشتیم.سرمایه داشتن و مال داشتن آن نیست که هر روز بیشتر داشته باشی؛ بلکه این است که بیشتر ببخشی تا هم انرژی زیادی به خود و خانواده خودت برگردد و هم بخشی از سرمایه‌ات را در راه خیر صرف کنی.و چه کار خیری بهتر از احیای انسان.
جلسه ششم از دور بیستم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی امین گلی با استادی  مرزبان محترم آقا مصطفی و نگهبانی  مسافر مجید  و دبیری مسافر حمید با دستور جلسه قضاوت و جهالت »در روز پنجشنبه در تاریخ 30 مرداد ماه در ساعت ۱۷:۰۰ آغاز کار نمود.لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .
جلسه دهم از دور بیستم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی امین گلی با استادی  کمک راهنما آقا سعیدمحسن و نگهبانی  مسافر مجید  و دبیری مسافر روح ا. با دستور جلسه "  صورت مسئله اعتیاد "در روز پنجشنبه در تاریخ 3 مهر ماه 99 در ساعت ۱۷:۰۰ آغاز کار نمود.لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .
جلسه هفتم از دور بیستم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی امین گلی با استادی  کمک راهنمای تازه وارد حسن آقا  و نگهبانی  مسافر مجید  و دبیری مسافر حمید با دستور جلسه " از سایت کنگره 60چگونه استفاده می کنم ، مقاله نویسی"در روز پنجشنبه در تاریخ 30 مرداد ماه در ساعت ۱۷:۰۰ آغاز کار نمود.لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .
جلسه هشتم از دور بیستم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی امین گلی با استادی  کمک راهنمای تازه وارد آقا حکمت ا . و نگهبانی  مسافر مجید  و دبیری مسافر روح ا. با دستور جلسه " عدالت. آیا همه افراد در کنگره با هم برابرند؟ "در روز پنجشنبه در تاریخ 20 شهریور ماه در ساعت ۱۷:۰۰ آغاز کار نمود.لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .
 سه شنبه ۱۲آذر ماه 98 جلسه ی دوازدهم از دور هجدهم کارگاه های آموزشی خصوصی  مسافران شعبه ی امین گلی با استادی مسافرمحمد علی  و نگهبانی موقت مسافر رحیم و دبیری مسافر حمید با دستور جلسه ی "نقش سی دی و نوشتن در آموزش "  ساعت 17 آغاز به کار نمود.سی‌دی‌ها در تمام سطوح به ما آگاهی دانایی و آموزش می‌دهند و در اثر تکرار و نوشتن آن‌ها یاد می‌گیریم و تغییر می‌کنیم .به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
افرادی که دل‌های آن‌ها خالی از بخشش و محبت هست معمولاً انسان‌هایی هستند که عقب‌تر از بقیه افراد هستندجلسه ششم از دور اول کارگاه‌های آموزشی خصوصی لژیون سردار کنگره ۶۰، همسفران نمایندگی کاسپین با استادی کمک راهنما "همسفر پروانه " و نگهبانی "همسفر زینب" و دبیری " همسفر مهناز" با حضور ایجنت نمایندگی؛ همسفر مریم با دستور جلسه "پول مال کیست؟ " در روز دوشنبه 28 مهرماه 1399  رأس ساعت  17 آغاز به کار نمود.
تعدادی از رهجویان کمک راهنمای محترم سرکار خانم معصومه (لژیون پنجم) در خصوص دستور جلسه "از فرمانبرداری تا فرماندهی" مطالبی ارائه نمودند، که به صورت مشارکت مکتوب تقدیم شما عزیزان می‌گردد.
در روز جمعه 98/11/25 در پارک پامچال 11 رقابت در رشته ورزشی شطرنج در دومین هفته از اولین دوره جام سردار برگزار شد. نتایج این مسابقات و برنامه هفته سوم که در تاریخ 98/12/02 برگزار می شود را در ادامه مشاهده نمائید.
جلسه نهم از دور بیستم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی امین گلی با استادی  مسافر آقا رحیم و نگهبانی  مسافر مجید  و دبیری مسافر روح ا. با دستور جلسه " کتاب 14 مقاله  "در روز پنجشنبه در تاریخ 27 شهریور ماه 99 در ساعت ۱۷:۰۰ آغاز کار نمود.لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .
جلسه دوازدهم از دور بیستم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی امین گلی با استادی  کمک راهنما آقا سعید و نگهبانی  مسافر مجید  و دبیری مسافر روح ا. با دستور جلسه " سیستم ایکس "در روز پنجشنبه در تاریخ 17 مهر ماه 99 در ساعت ۱۷:۰۰ آغاز کار نمود.لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .
پیام سی دی گردش آسمانی اکنون خود نمی دانید اما بعدها در خواهید یافت که چقدر توانایی در وجودتان پنهان بوده. با به کار گیری آنها در هر یک از نقاط، کاملاً این واقعیت را احساس خواهید کرد. این احساس ناتوانی و درماندگی و یاس و ناامیدی را بگذار کنار .

آخرین جستجو ها

هزار ویک شب hiebataroo William's blog سنجش و ارزشیابی pislandtenloa James's life thexpbackszigmelb teracyctern مرجع کتاب Benjamin's style